May 2, 2015

My First Mission!

Assalamualaikum..

Okay, semalam aku dah janji nak cerita pasal life aku kat KMPP kan? Boleh postpond tak? Malas lah nak cerita harini. Mood takdak. Hehe. InsyaAllah later I will story okay. Sebab kisahnya panjang. Kena ada masa terluang yang banyak so that barulah seronok nak bercerita. Hikhik.

Hmm.. Okay, petang tadi I went to Tanjung Malim, Perak. I bought something untuk decorate my room. Ya, my first mission is to decorate my room. Hihi


 

Haa.. Mesti you all tertanya-tanya apa kaitan huruf-huruf tu dengan decorate bilik kan? Adalah, mana boleh bagitahu. Rahsia. Dah siap nanti baru boleh bagitahu. Haha. And insyaAllah tomorrow aku nak beli jam dinding, some small frames and something like gantung-gantung kat dinding tu. Apa entah nama dia. Hahaha. Sejak habis matrik ni kerja aku nak menghias bilik je. Nak jadikan bilik tidur aku ni secomel yang mungkin. Secomel tuannya barangkali? Kahkah. Okay perasan.

Taktahu lah kenapa, aku ni bukanlah jenis yang suka mengemas. Tapi since aku balik rumah haritu, means hari Selasa lah, aku masuk-masuk je bilik, nauzubillah! Bersepah gila bilik. Dengang barang-barang abang aku lagi. Ya Allah sakitnya mata. So that the next two days aku start-lah kemas sikit-sikit. Aku kemas dekat rak buku and almari kecik yang berhabuk ni. Alhamdulillah nampak kemas lah sikit. Boleh lah tu kemas sikit daripada tak kemas langsung.

Aku kemas one by one sebab aku tahu, kalau aku kemas semua sekali gus, takkan menjadi. Nanti terbengkalai and lagi bersepah adalah! So InsyaAllah next Monday aku sambung kemas. Yang paling penting aku kena kemas almari sebab dalam almari tu lagi banyak baju yang aku tak pakai. Haha. Okay lah, esok aku nak share lagi barang yang aku beli. Hehe. Bye!

No comments:

Post a Comment