June 7, 2016

untitled

Assalamualaikum.

Seems like dah setahun aku berhenti jadi blogger kan? Hahaha. Maaf lah saya ada life kahkah. 

Okay now I'm studying at UKM and majoring in Ekonomi Monetari dan Fiskal InshaAllah. Oh ya! I'm Economic student. Not sure nak tukar accounting ke tak tapi rasanya tak kot. kihkih. 

Got too many things nak cerita. Too many. Ada cerita sedih, cerita gembira, cerita marah, cerita kelakor, cerita kecewa, cerita cemburu, cerita hambar pun ada. Hahaha. Tapi taktahu lah siapa the exactly person yang aku boleh cerita semua. Semua sekali! 

Still searching for the right person, but not the perfect one. Cukuplah sekadar sentiasa ada utk aku, sentiasa beri semangat utk aku. Eh? Hahaha. Maksud aku, KAWAN.

"Kenapa kawan?"

Sebab since belajar sini, aku boleh nampak yang jenis betul² nak kawan, jenis ajak lepak bila takdak geng, jenis kawan sebab nak senang. Banyak lah lagi. For sure ramai je dah rasa macam tu. Tapi aku baru je rasa yang real punya. 

Sampai satu tahap aku rasa macam dah malas nak bergantung dekat orang, aku rasa semuanya nak buat sendiri. Sebab sekarang aku dah amalkan amalan "pergi mampus". Hahaha. Takde lah, tak semua aku amalkan amalan ni. What I mean is dengan certain² people je aku amalkan. 

Okay taknak cakap banyak. Doa² lah lepas ni aku rajin update blog (walaupun aku tahu takde siapa pun yg akan baca hahaha!). 

No comments:

Post a Comment