June 13, 2016

Did I Do Something Wrong?

Assalamualaikum..

Perkara yang paling menyedihkan bila manusia yang rapat dengan kau, yang sebelum ni tak ada rahsia dengan kau, tetiba tak rapat dengan kau lagi dah. Entah lah, rasa awkward bila lepak sama², macam takde benda yang boleh sembang. Ketawa apatah lagi. Hmm

Dulu, we used to talk everyday, sharing everything. But now?

I hate being ignored with people who I thought is my friend. I mean, my bestfriend. I once had a bestfriend who's now a stranger. 

I don't know exactly what went wrong, but I know it's always my fault. Maybe sebelum ni aku tak appreciate dia. Mungkin jugak aku sebelum ni banyak marah² dia. Yes, aku dengan marah memang tak boleh dipisahkan. Tapi, deep inside, marah aku tu bukan lah bererti aku benci dia.

Sedih. Sangat sedih. Bila manusia yang aku paling percaya, paling sayang, paling rapat, yang dahulunya suka buat benda² bodoh sama², yang dahulunya suka share masalah antara satu sama lain, suddenly become a stranger.  Suddenly sekarang banyak benda nak berahsia. 

I'm sorry if I have done something wrong to you. I miss the old you. Last but not least, semoga berbahagia dgn teman baru. Thanks for all the memories :)

No comments:

Post a Comment