May 5, 2015

Insya-Allah Lulus. Amin...

Assalamualaikum..

Alhamdulillah baru sampai rumah. Hampir seharian duduk kat rumah kakak sulung, dekat Antara Gapi. Cehh gaya macam jauh je kan? Padahal dekat je pun. Haha. Dah lama tak lepak sama-sama dengan dia. Fuhh lepas rindu gua ni. Hoho

Oh, bukan itu yang nak diceritakan. Sebenarnya nak cerita benda lain. Hehe. Minggu lepas, hari apa entah. Semakan permohonan temuduga USM dah dibuka. So that aku pun semaklah.

Alhamdulillah. Dapat jugak interview, course yang aku pilih. Which is Akaun dengan Ekonomi. 


Aku tanya kawan-kawan aku yg lain. Semua dapat satu interview. Ada yang tak dapat. Yangtak dapat tu maybe diorang pilih course yang tak kena interview kot. Untunglah. 

Ekonomi interview hari Isnin, Akaun pula hari Khamis. Hmm.. Aku dah lah tak prepare apa-apa lagi. I'm not ready yet. Huhu. Takutlah. Agak-agak apalah yang mereka tu akan tanya akan tanya ek? Hmm. Wish me luck. Doakan aku lulus interview ya. Amin.. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment