May 18, 2015

Oh My Interview!

Assalamualaikum ..

Last week I got 2 interview(s) from Universiti Sains Malaysia. One iv for Economy course and anotger one is for Accounting course. Both courses ni aku minat. Seriously minat. Then aku decided nak pergi both iv ni.

Iv for economy course hari Isnin, 11/5/2015 and iv for accounting course hari sabtu, 16/5/2015.



Nak dijadikan cerita, iv ekonomi ni not bad lah. Banyak cakap in malay sebab interviewers pun cakap malay je kan. Plus aku ni candidate paling last di-interview. Masa tu pun dah lunch time kan so me and the interviewers pun dah lapar. Haha. Okay, friendly jugak lah interviewers tu even diorang dah tua2 sikit and muka garang plus serious nak mmmmm... hahaha



Masa iv akaun pulak, hmmm. Problem ah.. aku tak dapat cakap banyak sebab iv tu fully english. S***! English aku dah lah ke laut, merapu habis jawapan aku bagi haritu. Ada soalan yg aku tak mampu nak jawab sebab macam tergamam je. Huhu. Interviewers okay, nice person, friendly, cuma aku je yg tak berapa nak friendly. Seriously aku tak tahu apa yg aku jawab tu. Hmm. Ya Allah, kalau diberi peluang sekali lagi aku nak interview balik. Hmm. Aku nak tebus balik soalan yg aku tergamam terdiam seribu bahasa tu.

Tawakal je lah nak. Benda pun dah berlaku. Kalau ada rezeki, ada lah. Harap sangat interviewers tu lembut hati nak terima aku. Hmm.. Amin.

No comments:

Post a Comment